مگه نه...؟!


باحال ترین وب دخمـــــــ♥ــــــلونه

best for ever

+ سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:, ساعت 14:1 بـ ه قـلمـ larisa

قابل توجه پسرایی که سوژشون شده کلیپس ما دخدرا:
والا ما هرکاری کردیم شما تقلب کردین!!
تل زدیم شما هم تل زدین!
موهامونو رنگ کردیم دیدیم شماهم رنگ کردین! چقدم حرفه ای!!
ابرو برداشتیم دیدیم ابروهای شما از ما نازکتره!
والا مجبور شدیم کلیپس بذاریم تا حداقل پسرا با دخدرا یه فرقی داشته باشن!!
اونم خدایی شرط می بندم روتون نمیشه وگرنه میذاشتین!
دخدرا پرچمو بگیرین ازم خسته شدم… !!!
+ دو شنبه 11 آذر 1392برچسب:, ساعت 23:19 بـ ه قـلمـ larisa

سلااام من خیلی وقت بود نبودم ببخشید :(

ولی حالا یه پست جالب گذاشتم :))
انشای یک کودک در مورد ماهواره خیلی باحاله 1 

باید بگویم که ماهواره چیز خوبی است ، چون ما اطلاعات زیادی از درون آن به دست می آوریم ، مثلاً یاد می گیریم که “چنار” علاوه بر اسم درخت ، اسم آدم نیز می تواند باشد. ما میتوانیم با مشاهده ی ماهواره با فرهنگ کشور های دیگر هم آشنا شویم ، مثلاً در کشور “بقلستان” مردم همواره به فکر ازدیاد نسل هستند و همواره تلاش می کنند که برای همدیگر بچه به دنیا بیآورند.
ماهواره داشتن ، پتانسیل امنیتی آدم را بالا می برد به گونه ای که ما دیشِ مان را در کور ترین نقطه ی پشت بام قایم میکنیم تا کسی آن را از خیابان نبیند ، و یا آن را در بالکن گذاشته و رویش پارچه می اندازیم ، بدون اینکه احدالنّاسی متوجه آن بشود.
ماهواره باعث پیشرفت تکنولوژی در ما می شود. مثلاً وقتی پدرمان کانالی را قفل می کند ، ما انواع و اقسام عددها را امتحان می کنیم تا به رمز دست بیابیم و این باعث می شود که ذهن ما به کار بیفتد.
ماهواره داشتن کلاس دارد ، به گونه ای که اگر کسی در خانه اش ماهواره نداشته باشد اورا اُمّل و بی سواد و از جامعه دورمانده میخوانند!
ماهواره داشتن در بحث های گروهی و فامیلی به ما کمک می کند ، مثلاً شب های جمعه خانواده ها دور یکدیگر جمع شده و عکدمی نگاه می کنند و در پایان آن را برای هم تفسیر میکنند و در آخر به این نتیجه می رسند که آنها استعداد خواننده شدن را داشتند اما سوختند !!
ماهواره داشتن حس کنجکاوی انسان را دو چندان می کند ، مثلاً ما در خانه ساعت ها راجع به این موضوع بحث می کنیم : که چرا آقای “روزخیز” روز به روز جوان تر میشود.
پدرم فکر میکند آنهایی که پایشان آن ور آب است ، بهتر می دانند درون مملکت چه خبر است! و من هرچه میخواهم او را توجیه کنم فایده ندارد و به من می گوید بچه برو سر درس و مشقت!
ما نتیجه می گیریم که ماهواره بسیار چیز مفید و کارآمدی است و ضررهای آن شاید به تعداد انگشت های یک دست هم نرسد! من به آقای معلم توصیه می کنم که یک ماهواره بخرد تا خودم برایش آبگرید کنم و حتماً برنامه های جـِـن تی وی را تماشا کند ، چون اگر نکند ، نصف عمرش بر فناست.
پایان

+ سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:, ساعت 13:12 بـ ه قـلمـ larisa



طراح : صـ♥ـدفــ